Hoe maak je een winstgevende en efficiënte Google Adwords campagne?

Leer hoe je een goede Google Adwords campagne maakt! Als je een website hebt waar je jouw producten of diensten verkoopt dan wil je daar het liefst zo veel mogelijk verkeer naartoe hebben. Bezoekers komen via verschillende wegen naar je website.

  • Rechtstreeks (direct): bijvoorbeeld omdat je website adres vermeld staat op je briefpapier of visitekaartje
  • Via verwijzingen van andere websites (referral): bijvoorbeeld iemand die jouw product of dienst een warm hart toedraagt heeft een link naar jouw website geplaatst in zijn blog
  • Via zoekmachines (search engines): men tikt een zoekwoord in en jouw website verschijnt in de resultaten (organic) of je hebt een advertentie geplaatst bij die zoekmachine, waarbij jij voor iedere klik betaalt (CPC = cost per click).

Omdat jouw website niet (altijd) verschijnt bij de eerste 10 resultaten van Google en je graag toch gevonden wilt worden als iemand zoekt op een bepaald zoekwoord (keyword) dan is het raadzaam om een Google Adwords campagne op te zetten. Jouw advertentie verschijnt dan boven of naast de zoekresultaten. De kans is dan veel groter dat iemand dan op de link naar jouw website klikt.

Echter dit kost geld.

Dus je wilt er voor zorgen dat je alleen gerichte bezoekers naar je website krijgt die jouw product of dienst (al) willen kopen.

Zelf heb ik honderden euro’s weggegooid aan verkeer dat nooit ook maar 1 van mijn producten zou kopen. Doodgewoon om de eenvoudige reden dat ik een aantal beginnersfouten maakte. Wat ik deed was niks anders dan een account aanvragen bij Google Adwords, mijn campagne aanmaken, wat zoekwoorden activeren en een advertentie maken. Voordat ik het wist was ik letterlijk honderden euro’s aan kliks kwijt, zonder dat het maar iets opleverde. Verder richtte ik mij op verkeer in plaats van op verkopen. Je wilt verkeer naar je website dat verkopen realiseert.

Doelgericht verkeer met je Adwords campagne

Met andere woorden je wilt het juiste en doelgerichte verkeer naar je website. Een beperkte of slecht keuze van zoekwoorden (keywords) zorgt voor kliks die voor jou niet relevant zijn. En als laatste, was ik veel te druk om naar de resultaten van de campagne om te kijken. Het mooie van Google Adwords is dat je ontzettend veel informatie gepresenteerd krijgt waarop je je beslissingen kunt baseren. Gebruik het dan ook.

Min of meer toevallig kwam ik een programma tegen die stap-voor-stap uitlegt hoe je een goede, winstgevende en efficiënte Google Adwords campagne maakt. Ik heb het direct gekocht en in de praktijk gebracht. Binnen enkele weken nam niet alleen het verkeer naar mijn website toe, maar ook de verkopen. Mijn geld wordt niet meer besteed aan verkeerde zoekwoorden en ik krijg nu alleen maar gericht verkeer.

Adwords Direct Response Gids en Video's

Toen ik de mogelijkheid kreeg om de Private Label Rights te kopen van het product “Adwords Direct Response V2” heb ik het meteen gedaan.

Deze training hoe je een Google Adwords campagne maakt en beheert bestaat uit drie modules/fasen in de vorm van 3 ebooks en ondersteunende video’s. In de training ga je:

  1. Zoekwoorden van kopers onderzoeken
  2. Campagnes opzetten
  3. Advertentieteksten schrijven
  4. Slecht presterende zoekwoorden elimineren
  5. Meer negatieve zoekwoorden toevoegen
  6. De prestaties van je advertenties verbeteren
  7. Buiten de landsgrenzen kijken
  8. Je website aansluiten bij je advertenties
  9. Het bezoekersvertrouwen verbeteren
  10. Verkopen volgen om je website te verbeteren

Ik wil graag dat jullie niet dezelfde fouten maken als ik en daarom bied ik je deze training nu aan voor een fractie van de prijs die ik er zelf voor betaald hebt.

Bekijk via onderstaande link het totaalproduct. Je kunt de delen ook afzonderlijk bestellen.

PS. Je krijgt bovendien nog 2 bonussen.

Digital Product Creation SystemAdwords Friendly Cover

Plaats een reactie

De waardering van www.boekhoudeninexcel.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.1/10 gebaseerd op 1772 reviews.