Support

We beschikken helaas niet over de mankracht om je telefonisch te woord te staan. Wij geven de voorkeur aan communicatie via ons helpdesksysteem. Op deze manier houden we de prijzen acceptabel.

HELPDESK FAQ KENNISBANK (BIE) TICKET INDIENEN BEKIJK TICKET INSTRUCTIEVIDEO’S

Ons supportbeleid

We ontvangen jaarlijks meer dan 2.000 support tickets. De meeste hulpvragen kunnen we binnen enkele minuten afhandelen. Deze vragen beantwoorden we kosteloos. Voor specifieke en uitgebreide hulpvragen die meer tijd kosten vragen we een kleine bijdrage vanaf €15, zoals het uitbreiden van werkbladen en maken van aanpassingen. Je wordt hiervan vooraf op de hoogte gesteld. We rekenen op je begrip hiervoor. Alleen op deze manier houden we onze producten betaalbaar en kunnen we onze support blijven aanbieden.

Lees ons supportbeleid, zodat je weet onder de standaard ondersteuning valt en wat niet.

Zoek eerst zelf een oplossing

Raadpleeg s.v.p. eerst de Veel gestelde vragen, de Quickstart Guide, de Snelgids Veel voorkomende boekingen, de handleiding, de instructievideo’s, de uitgebreide kennisbank (over Boekhouden in Excel), en de FAQ voordat je contact met ons opneemt. De Quickstart Guide, Snelgids Veel voorkomende boekingen en de Handleiding heb je bij je bestelling ontvangen. Je kunt ze ook downloaden in het ledengedeelte.

Stuur geen email, maar gebruik de helpdesk!

Als je contact met ons opneemt stuur dan geen e-mail, maar dien een ticket in via ons helpdesksysteem. Zo ben je namelijk altijd het snelste geholpen en loop je niet het risico dat je email naar de achtergrond verdwijnt. Vermeld zo duidelijk mogelijk waar je hulp bij nodig hebt en voeg eventueel je template bij. Al je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.

Supportticket voorbeeld

LET OP! Nadat je een ticket hebt ingediend krijg je een melding met je ticketnummer te zien (zie voorbeeld hierboven). Noteer dit ticketnummer. Als het goed is ontvang je per email de bevestiging van je ticket met als onderwerp “[#XXX-XXX-XXXX] Ticket ontvangen: “. Daarin staat ook een link naar je ticket zodat je altijd de status van je ticket kunt volgen. Controleer dus goed je emailadres anders ontvang je geen berichten over je ticket van ons! Je kunt ook altijd de status van je ticket opvragen via de button “BEKIJK EEN EERDER TICKET“.

HELPDESK FAQ KENNISBANK (BIE) TICKET INDIENEN BEKIJK TICKET INSTRUCTIEVIDEO’S

De waardering van www.boekhoudeninexcel.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.1/10 gebaseerd op 1765 reviews.