Supportbeleid

De medewerkers van Boekhouden in Excel bevinden zich in Nederland en wij werken en bieden ondersteuning van 10:00 tot 17:00 uur, alleen van maandag tot vrijdag. We nemen ook af en toe verlof op feestdagen en andere dergelijke evenementen. We streven er altijd naar de best mogelijke ondersteuning te bieden, maar houd er rekening mee dat buiten deze uren je ondersteuningsverzoeken de volgende werkdag worden beantwoord.

Beperking van de ondersteuning

We bieden alleen ondersteuning aan klanten die een geldige licentie hebben voor ondersteuning en updates. Alle producten omvatten 1 jaar ondersteuning en updates, na die tijd kun je nog een jaar ondersteuning voor een vergoeding kopen (bijvoorbeeld als je je licentie verlengt).

Ondersteuning omvat installatiebegeleiding, bugfixing (problemen met onze Excel-sjablonen) en algemene probleemoplossing met betrekking tot de diverse functies en eigenschappen van onze producten. Raadpleeg altijd de kennisbank en de handleiding, voordat je een bericht naar onze helpdesk stuurt.

Opmerking: ons ondersteuningsteam kan je sjabloon niet op afstand aanpassen. Je dient je sjabloon via onze helpdesk in te dienen om individuele problemen op te lossen.

Standaard ondersteuning omvat niet

  • het oplossen van problemen voor plug-ins, macro’s of scripts die niet zijn inbegrepen in onze sjablonen
  • externe plug-in integratie
  • koppeling met externe bronnen
  • algemene Excel-ondersteuning (gebruik hiervoor de Microsoft Excel-forums)
  • het toevoegen van nieuwe functies of de momenteel beschikbare functies uitbreiden
  • het veranderen van kleuren en/of afbeeldingen
  • elke vorm van wijziging of aanpassing buiten het gebruik van de inbegrepen aanpassingsfuncties
  • het controleren van de boekhouding op juistheid en volledigheid
  • uitgebreide boekhoudkundige ondersteuning
  • het verzorgen van de jaarafsluiting en opstellen van de jaarrekening
  • gegevens overzetten in nieuwe versies van sjablonen

Let op: hoewel ons ondersteuningsteam experts zijn in onze software, zijn het geen programmeurs of webontwikkelaars, dus we kunnen niet helpen bij het integreren van externe scripts, macro’s of codes die niet in onze software zijn inbegrepen. Hoewel we graag met dergelijke verzoeken willen helpen, is het eenvoudigweg niet mogelijk om onze gebruikers effectief te ondersteunen.

We raden aan contact op te nemen met een Excel-expert of -programmeur als je hulp nodig hebt bij het integreren van scripts, codes of macro’s die niet in onze sjablonen zijn inbegrepen.

Boekhouden in Excel Supportbeleid

Fouten/bugs oplossen

Af en toe ontdekken we fouten in onze sjablonen. We zullen proberen deze bugs zo snel mogelijk op te lossen, maar houd er rekening mee dat het ons ontwikkelteam tijd kost om bugs op te lossen en onze sjablonen te testen om ervoor te zorgen dat er geen andere problemen in het sjabloon aanwezig zijn nadat de fix is toegepast.

Aanvullende diensten

Er zijn een aantal redenen waarom je maatwerk op je Excel-sjabloon nodig hebt of hulp nodig hebt met iets dat buiten het bereik valt van onze standaard ondersteuning. Neem contact op met de helpdesk als je aanpassingen nodig hebt om een offerte te krijgen. Houd er rekening mee dat aanpassingen NIET automatisch in nieuwe versies zijn geïntegreerd, tenzij deze deel uitmaken van de standaardfuncties van het Excel-sjabloon. De volgende aanvullende diensten kun je standaard bestellen:

Neem voor alle overige verzoeken contact op met de helpdesk voor een offerte.

Aanvullende sjablonen

Bekijk onze geweldige sjablonen als je meer fantastische Excel-oplossingen wilt vinden om het potentieel van jouw sjabloon uit te breiden.

Login