administratie-300x199

Wat is een administratie eigenlijk?

Volgens de belastingdienst vallen alle gegevens over uw onderneming die u vastlegt op papier of in digitale vorm, onder uw administratie. Voorbeelden hiervan zijn:

  • kasadministratie (ook kladaantekeningen) en kassabonnen
  • financiële aantekeningen, zoals het inkoop- en verkoopboek
  • tussentijds gemaakte controleberekeningen
  • ontvangen facturen en kopieën van verzonden facturen
  • bankafschriften
  • contracten, overeenkomsten en andere afspraken
  • agenda’s en afsprakenboeken
  • correspondentie
  • software en databestanden

Met andere woorden, uw administratie bestaat uit papieren en elektronische documenten. Deze documenten vormen de basis voor uw boekhouding. Ook dus voor Boekhouden in Excel.

 

error: Let op: Deze inhoud is beschermd!!

De waardering van www.boekhoudeninexcel.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.5/10 gebaseerd op 49 reviews.

Login